Bildkavalkad!

Publicerat 12 december, 2012 av loppansblogg

20121212-153004.jpg

20121212-153043.jpg

20121212-153121.jpg

20121212-153133.jpg

20121212-153143.jpg

Det var ett tag sen jag skrev nu och för att göra det lätt för mej själv, blir det lite bilder!

Veckan som gick vart det fullt upp!
Vi hade strömavbrott i -10 grader en hel dag! Tur vi har öppen spis!

Vi har bakat lussekatter!

Jag har haft ett megamigrän anfall i 2 dagar (ingen bild på det! Och det är ni nog glada för)

Vi har varit på julmarknad, här på vårat slott! I snöstorm!

Vi har väldigt långa istappar i takskägget! Och nej, jag har inte slickat på dom!

Annars då?? Jovars, jag lever. Känner mej enormt stressad över att få ihop allt i jul och dessutom jobbar jag julafton. Förmodligen därför jag har lite ont i huvudet varje dag! Jul = stress och ångest! Åtminstone för mej!

På julklappsfronten går det där emot riktigt bra! Länge leve internet säger jag bara. Har fixat Eddies och chrilles julklappar på nätet, dom kommer rätt hem här, rätt ner i postlådan. Och dom som inte får plats i postlådan hämtar jag nere på Coop. Mycket smidigt!! Nu har jag bara Casper kvar, men han har bara önskat sig 2 saker och pengar, så det ska jag fixa i veckan!😊

Imorgon ska jag besöka Sicka på Len hud i Helsingborg. Jag fick ett presentkort på en ansiktsbehandling av mamma för ett år sen och nu ska det utnyttjas😊 man känner sig som en ny människa efter en behandling! I love!

Ha nu en bra kväll så återkommer jag imorgon med bild på mitt rena ansikte😉

Pussar och kramar❤

En kommentar på “Bildkavalkad!

  • Lämna en kommentar