Fika och ont!

Publicerat 21 november, 2012 av loppansblogg

Idag har jag varit och fikat med en go tjej, T! God fika, mycket allvar och mycket skratt kan man nog sammanfatta det som😊 om du läser det här T, så är jag så glad att vi hittat varandra!❤

När jag sitter för mycket får jag väldigt ont i mitt bäcken. Värken strålar ner i benen och det spränger något fruktansvärt. Jag brukar inte känna något när jag bara sitter och fikar. Det brukar gå som en dans, men idag kände jag när jag gick till bilen att det gjorde ganska ont ändån. Sen blev det ju inte bättre av att köra inom Willys och storhandla, det säger ju sig själv. Men så fick det bli idag och nu har jag tagit alla mina värktabletter, lagt mej i sängen med värmemadrassen på högsta speed och det har börjat lätta litegrann. Det här med ryggen är så himla trist. Jag vill känna mej som vanligt och kunna göra sånt jag vill, och det gör jag oxå. Men det har sitt pris och ibland blir jag så less på min ryggfan! Särskilt förutseende är jag inte heller. Jag kan ju ta med tabletter att ta om jag börjar få ont, men neeejdå, här kämpar vi på och förtränger saker tills dom inte längre går att förtränga!

Med andfåddheten är det något bättre idag tycker jag. Kan oxå vara allt prat och skratt idag som rensat rören lite😊 jag är på bättringsvägen i vart fall och det känns bra! Skönt att bara vara vanligt sjuk någon gång ibland. Skönt att det inte alltid är cancer som orsakar mina krämpor!😊

Nu ska jag köra och hämta sonen i byn. Det långa hållet. Det är vägarbete på vägen ner till byn, så det blir en rejäl omväg. Från ca 2 minuter till upp till 15 min beroende på hur mycket trafik som är ute!

Ha en bra onsdag kära vänner och var rädda om er❤

Lämna en kommentar