Nytta med nöje!

Publicerat 20 november, 2012 av loppansblogg

Nu när jag endån bestämt mej för att ta det lugnt idag, bestämde jag mej för att passa på att ligga på soffan och tänka lite. Det kan väl endån klassas som att ta det lugnt? Ja, såvidare man inte tänker på något som ger ångest och därmed förhöjt blodtryck. Men så var det inte, nja kanske lite av det förstnämnda. Nämligen julklappar! Jag har nu i eftermiddag bara legat på soffan, ätit pepparkakor (bra tips med glögg Maria, det ska fixas😊) och funderat ut vad jag ska köpa i julklapp. Helt briljanta idéer fick jag och inom hyfsat bra pengaramar oxå! Tja, ibland är det inte så tokigt att bara ta det lugnt och filosofera!

Nu är barnen hemma och nu ska här göras läxor. Dom är rätt duktiga på att ta tag i sina läxor och det är skönt. Skönt att slippa tjata! Går dåligt ihop med min vila!

Ha en bra kväll alla❤

En kommentar på “Nytta med nöje!

  • Lämna en kommentar