Tungandad!

Publicerat 19 november, 2012 av loppansblogg

Var förkyld med feber till och från förra veckan. I helgen som gick började jag att känna att andningen inte var på topp. Det har varit som att bestiga ett berg bara att gå upp för trappan till ovanvåningen. Blir jätteanfådd och då pratar vi jääätteanfådd, kaninteprataanfådd! Skitjobbigt!! Med anfåddheten kommer yrseln, och jag vimsar mest runt här hemma känns det som. Det finns då två saker som kan orsaka detta. Antingen är blodvärdena på väg att sjunka i rasande fart eller har förkylningsinfektionen satt sig på lungorna?! Jag hostar inte mer än vanligt så jag sätter nog mina pengar på det förstnämnda. Detta är inget nytt för mej och jag känner väl igen symtomen. Inatt skulle jag jobbat, men jag tar inga risker, köra bil är inte helt lysande när man är yr mer eller mindre hela tiden. Imorgon ska jag i vart fall till vårdcentralen för att kolla status på blodet, hoppas hoppas att det ligger hyfsat till! Imorgon vet vi!

Natti natti❤

Lämna en kommentar